Teleporady NFZ. Pacjenci łatwiej uzyskają pomoc medyczną.

Pacjenci łatwiej uzyskają pomoc medyczną w dni wolne od pracy albo poza standardowymi godzinami pracy. Mogą bowiem skorzystać z teleporady.

Jak mówi Małgorzata Doros, rzeczniczka Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, usługa adresowana jest przede wszystkim do pacjentów, którzy podejrzewają, że mogli się zakazić koronawirusem...


 

Personel medyczny jest dostępny 24 godziny na dobę. By skorzystać z teleporady należy wypełnić formularz na stronie: pacjent.gov.pl/teleporada podając swoje dane osobowe i kontaktowe. Następnie skontaktuje się z nami pracownik medyczny. Mailowo otrzymamy instrukcję jak się połączyć z dyżurującym personelem. Jeśli nasz sprzęt nie ma głośników, mikrofonu i kamery, możemy skorzystać z teleporady na telefon.

Autor: Joanna Opas/ml/