O premierze polskiej superprodukcji twórców Wiedźmina słyszał chyba każdy gracz i nie gracz, bo było o niej naprawdę głośno. Przedsprzedaż ruszyła w październiku, grę można było ściągnąć, ale do nocnego miasta mogliśmy wejść po raz pierwszy dopiero 10 grudnia. Po tygodniu jedni wychwalają tytuł pod niebiosa, inni nie zostawiają na nim suchej nitki. Dlaczego? Zapytaliśmy naszych licealistów z katowickiego Kopernika i III LO w Chorzowa co sądzą o Cyberpunku 2077.
Za starych dobrych czasów, gdy ludzie chodzili do kina, a na ekranie widzieli mężczyznę na koniu, w kapeluszu, strzelających z rewolweru to wiedzieli, że mają do czynienia z westernem. Dziś gatunki są znacznie bardziej skomplikowane, szczególnie jeśli mamy do czynienia z nowymi technologiami. Dziś przy okazji premiery polskiej gry komputerowej "Cyberpunk 2077". Postanowiliśmy się zainteresować cyberpunkowymi koncepcjami świata przyszłości... O wizjach, gatunkach i źródłach z badaczem popkultury - Patrykiem Chromikiem rozmawia Samuel Baron.
Mroczna miejska przyszłość - megakorporacje, implanty, hakerzy - wszystko to zawładnęło wyobraźnią graczy na całym świecie od zeszłego tygodnia. Czy taka przyszłość podobałaby się licealistom z roku 2020. Sprawdźmy.
"Czas na nas" to audycja młodzieżowa dla uczniów, licealistów oraz studentów. W programie poruszamy problemy, które zajmują młodych na co dzień – fascynacje muzyczne, ochrona przyrody, twórczość teatralna, działalność społeczna i charytatywna. W każdy środowy wieczór na naszej antenie rządzi młodość.
Audycję koordynuje Samuel Baron i Małgorzata Lachendro.
Środa, godz. 20:15.