Co zrobić w sytuacji, gdy mechanik samochodowy wymienił część, którą uznał za zepsutą, a samochód w dalszym ciągu nie pracował dobrze? Jak reklamować naprawę, gdy racja może być po dwóch stronach? Czy dwa tygodnie gwarancji na wymianę silnika to mało, czy zgodnie z przepisami? Z Katarzyną Kielar z Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Katowicach rozmawia Wojciech Skowroński.
Każdemu damy radę to program, w którym specjaliści z różnych dziedzin podpowiadają, jak rozwiązywać problemy związane z przepisami, pracą, domem i rodziną.
Jakie mamy prawa i jakie obowiązki? Jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych? Jak rozsądnie wydawać pieniądze i nie dać się oszukać? Jak dbać o samochód, ogródek i domowe zwierzęta?
Proste i przystępne odpowiedzi na te i inne pytania w Polskim Radiu Katowice.
Można także do nas pisać: damyrade@radio.katowice.pl.