Okres "Narodowej kwarantanny" był, a czas koronakryzysu nadal jest lekcją dla polskiego biznesu.
Szczególnie tego małego i średniego. Owszem, uruchomione zostały tarcze antykryzysowe na szczeblu krajowym, regionalnym, ale też i lokalnym. Czego nauczył się polski biznes w tym trudnym czasie? Czy bezrobocie naprawdę wygląda tak dobrze, jakby się z pozoru wydawało?
Czy szczególnie ten mały i średni biznes nie przeoczył wyśmienitej okazji do tego, aby więcej korzystać z Internetu czy nowych technologii?
Podstawą naszych rozważań są dzisiaj badania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Po 18:15 na antenie Radia Katowice pojawia się dobra publicystyka. Codziennie nasi reporterzy i prezenterzy zmagają się z innymi tematami.
Wachlarz problemów jest bardzo szeroki. Wybieramy takie, o których możemy porozmawiać ze specjalistami, ale także takie, o których możemy usłyszeć od Państwa.
Sobota, czyli dzień pogrzebu papieża Franciszka, będzie dniem żałoby narodowej