Już ponad 1,6 miliona razy pobrano aplikację obsługową energetycznego lidera.
Tylko w minionym roku klienci pobrali Mój TAURON ponad 500 tysięcy razy wykorzystując aplikację głównie do płatności online i wygodnej weryfikacji dokumentów. Eksperci TAURONA wskazują na rosnącą popularność obsługi online i w tym roku spodziewają się przekroczenia 2 milionów pobrań przydatnej apki.
— Chcemy maksymalnie ułatwiać naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną, dlatego rozwijamy przyjazne kanały cyfrowej komunikacji oraz wielokanałowość obsługi. Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,4 miliona razy, a w minionym roku już ponad 30 procent naszych klientów wybrało onlinowy sposób kontaktu rozwiązując sprawy związane z energią. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów do komunikacji i obsługi traktujemy jako istotną część działań proklienckich wspierających budowę trwałych relacji z naszymi klientami — mówi Daniel Iwan, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż.
Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów TAURONA poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta. W ciągu najbliższych lat TAURON planuje zwiększyć digitalizację obsługi klienta, minimalizując tym samym udział papieru w prowadzonych procesach, posługując się częściej skuteczniejszymi formami komunikacji z klientami.
Poprzez aplikację Mój TAURON klienci mogą sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, a także m.in. podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem i bezpiecznie przepisać umowę.
Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelność aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę.
Każdy użytkownik aplikacji obsługowej ma pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych. Nowe, rozbudowane i przyjazne menu aplikacji poprowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę www lub formularz.
Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery. Więcej informacji na stronie tauron.pl/aplikacja oraz na blogu lepiej.tauron.pl
/rs/